L Home De La Lluna eBook

TAMAÑO DEL ARCHIVO
5,71 MB
FECHA
2006
NOMBRE DEL ARCHIVO
L Home De La Lluna.pdf
AUTOR(A)
Simon Bartram
ISBN
9788424621698

Cuida los árboles y descarga el libro de L Home De La Lluna en formato electrónico. En lofficielhommes.es encontrará el libro de L Home De La Lluna en formato PDF, así como otros buenos libros. ¡Lee L Home De La Lluna en tu teléfono, tableta o navegador!

Lofficielhommes.es L Home De La Lluna Image

Segur que heu sentit a parlar d'en Bob. Potser el coneixeu més bé com l'Home de la Lluna! En Bob té una feina molt especial: tenir cura de la Lluna.Ell sap tot el que es pot saber de la Lluna. Però, innocent com és, hi ha una cosa que ignora: els extraterrestres

21 de juliol de 1969 | I l'home va arribar a la lluna ...

Apolo 11 fue una misión espacial tripulada de Estados Unidos cuyo objetivo fue lograr que un ser humano caminara en la superficie de la Luna.La misión se envió al espacio el 16 de julio de 1969, llegó a la superficie de la Luna el 20 de julio de ese mismo año y al día siguiente logró que dos astronautas (Armstrong y Aldrin) caminaran sobre la superficie lunar.
DESCARGAR LEER EN LINEA

Poemes de la lluna | Miralls d'aigua, de Carme Cabús

Fa 40 anys que l'home va trepitjar la Lluna per primera vegada Un petit pas per a un home, Neil Armstrong, i un gran pas per a la humanitat, especialment per als nord-americans, que quan van posar els peus a la Lluna, fa 40 anys, van passar al davant de la Unió Soviètica en l'anomenada "carrera de l'espai".